Omnissiah - végigjátszás/walkthrough 4/13 (3.FEJEZET)
1 / 1 oldal
Omnissiah - végigjátszás/walkthrough 4/13 (3.FEJEZET)
3. FEJEZET – VÉGZETEM HAJNALÁN
MJ: Számomra innentől kezdett igazán érdekes lenni a játék!!!
Cyrill (INTRO világ)
- Cyrill Bogár / (500exp) /Karom / / A, AOE
- Cyrill Medve / (exp) / Karom / / ABC, ütöd és baromi nehezen/lassan fog borulni!
- Cyrill Sáska / (1000exp) / Pikkely / / A
- Cyrill Saurus / (1600exp) / - / - / ABC
- Sárkánylovag (Denameth és Nilohon) / (exp) / - / - / AB
Navigáció – Világtérképen mi(k) támadhat meg
- Tenger – Cyrill Sáska
- Kezdő sziget – biztonságos
- Sziget 1 (Kezdő szigettől K-re) – biztonságos
- Sziget 2 (Kezdő szigettől D-re) – biztonságos
- Sziget 3 (Kezdő szigettől NY-ra) – Cyrill Sáska
- Sziget 4 (Sziget 1-től K-re) – Cyrill Sáska
- Sziget 5 (Sziget 4-től É-ra) – Cyrill Sáska
- Sziget 6 (Kezdő szigettől ÉK-re) [havas] – Cyrill Saurus
- Sziget 7 (Kezdő szigettől ÉNY-ra) [havas] – Cyrill Saurus
- Sziget 8 (Sziget 2-től D-re) [vulkán] – biztonságos
- Sziget 9 (Sziget 1-től DK-re) – biztonságos
Világtérkép, mentsünk! FONTOS: a világtérképen haladva bármikor (random) harcba kerülhetünk; végtelen harc?; farm-olási lehetőség/fejlődés!
Navigáció: Ahonnét indulunk azt elnevezem „kezdő sziget”-nek. Innen 3 közeli szigethez tudunk átúszni (Jobbra - sziget 1; le -sziget 2; balra – sziget 3). Irány a jobb oldalira és ott rá a „földes részre”. Ennek a szigetnek az erdejébe kerülünk. Sziget 1 (erdő): Ennél a résznél egyedül leszel. Ha gondolod itt irthatod az erdő teremtményeit. Ha készen vagy/meguntad, akkor keressünk egy „kecske” szerű valamit (ami valójában Cyrill Medve). Világtérkép: Kész a tutajunk, evezzünk a Sziget 9-en lévő hegyekbe. Sziget 9 (hegység): MENTÉSI PONT. Javaslom, ha Symonnon vannak a legjobb itemek, akkor nagyon sürgősen adjuk át őket Edwardnak (legalább erre az időszakra), mielőtt továbbmennénk.
HARC: 2*Sárkánylovag [Csak Edward] – Eddigi legnehezebb harcom. Az ellenfelek közel azonos sebességűek,Edward pedig elégé papír is (kb. 4-5 támadás mire meghal), ezért gyorsan kell cselekednünk. AB használatával tudunk minimális sebzést bevinni, minden más kb. nem sebzi őket. A szellemkontroll egyáltalán nem sebez semmit! A harc kezdetén átalakulunk, így a Max. HP-nk is magasabb lesz a kelleténél. Javaslom az első körben védekezzünk, utána mentőtáska. Aztán addig védekezz/gyógyulj, amíg a harc véget nem ér. +1 képesség pont.
Kicsit MINTHA meggyengültünk volna…ellenőrizzük a felszerelésünk. Ideiglenesen van egy Sárkánykardunk.
Világtérkép: mentsünk, aztán irány a falu.
Tiltott Kontinens
- Tolvaj / (100exp) / 5g / - / ABC
- Gyilkos / (300exp) / 15g / - / ABC
- Orgyilkos / (450exp) / 30g / - / AB
- Bajnok(1) / (3000exp) / 30g / - / AB
- Bajnok (2)/ (3000exp) / 30g / - / AB
- Fertőzött(nő) / (1000exp) / 50g / - / ABC
- Fertőzött(férfi) / (1000exp) / 50g / - / AB
- Fertőzött(lovag) / (1500exp) / 300g / - / AB
- Vámpír / (2000exp) / 300g / - / ABC
- Hullazabáló / (1000exp) / 300g / - / ABC
- Hullarabló / (1000exp) / - / - / ABC
- MINIBOSS: Ősvámpír / (10000exp) / - / - / AB
- Muklops / (1000exp) / - / - / AB, nem lehetett scan-elni
- Ork / (1500exp) / - / - / ABC
- Méregtövis / (100) / Tüske / (250g) / A, nem lehetett scan-elni
- MINIBOSS: Az erdő szíve / (10000exp) / ABC, Képes „őrült”, „vakítás” státuszba rakni a karaktert
- Ork Tőrzsfőnök / (6000exp) / - / - / ABC
- BOSS: A Technológia Őre / (10000exp) / - / - / AB-ABC
Újra a hajónkon találjuk magunkat. Pihenjünk, majd vizsgáljuk meg a motort. Beszéljünk Krisztiánnal, Biggsel és Beatrixel, aztán ismételten pihenjünk. Beszéljünk Biggs-el, aztán MENTÉSI PONT.
NAGY és HOSSZÚ (nem viccelek) MINIGAME következik
Az Új Vurdula birodalom kancellári palotámban (JÓL OLVASTAD XD): Megkaptuk a saját birodalmunkat, így kezdődhet egy másik zsanra, a városépítés és menedzselés (tiszta Travian-ba érzem magam xD). Lehetőségünk van SZABÁLYOSAN csalni (magyarul:átlépni az egészet), csak beszélnünk kell Zyrielel, az angyallal.
Ezt 3 okból nem tudom ezt ajánlani:
- elveszi a játék élvezetét/lényeges elemének egy részét!
- sokkal kevesebbel jössz ki végeredményül, mint ha te magad csinálod végig(szerintem) .
- ?befolyásolhatja? a történet [true ending] igaz befejezését.
- A minigame, ha nem skippeled:
Nézzünk körbe, ismerjük meg a palotát. MENTÉSI PONT van dögivel. Ha "csalsz", ha nem, ehhez csak rövid leírást kaptok, mert nem vagyok mazochista ?! Emlékeztek még a * pontra amit írtam kb. a legelején? Na ezért volt az ? . 0 Gil-el kezdesz, és csak bizonyos itemek maradtak meg nálad!
Útmutató:- MIDEN TÖMLÖCBEN HARCOLJUNK MINDENNEL ÉS MINDENKIVEL (exp)!
- A világtérképen is minden sátor/település legyen meg!
- Sose legyen 5-nél több sima munkásod(kivéve ha több kell építkezéshez), mindig „forgasd be őket” valamilyen produktív munkára! Munkásonként („beforgatással”) kaphatsz +1követ kizáró vagy +1fát kizáró vagy +1élelmet/nap.
- 5 naponta vannak „lovagi tornák”, amikor is tudtok településeket foglalni a [Bajnok]-aik legyőzésével. Minden ilyen napon igyekezzük elfoglalni az össze lehetséges települést(+Gil/nap jövedelemforrás). Lehetőség szerint maximum a 15. napra legyen meg. Későbbi városoknál csak az orkokat kell legyőzni, de azt bármelyik napon megcsinálhatod.
- Tömlöc1 és Tömlöc2-ben találhatóak vörös mentési ponthoz hasonló pontok, melyek a tömöcön belüli gyors utazást teszik lehetővé (ha mondjuk nem menne le elsőre az egész tömlöc a 0. napon). Az első aktív mindig, a többit vörös kristály formában fogod megtalálni, amit aktiválnod kell ahhoz, hogy azon a ponton is utazhass.
- Ork támadások után általában a legtöbb épület fejleszthető tovább, valamint új épületet is építhetsz.
Táblázatszerűen felosztom nektek a városépítéshez szükséges sorrendemet, a játékmenet után!
0-29.nap: Első cél Tömlöc1 – Banditatábor( teljes megtisztítása [tolvaj, gyilkos, orgyilkos – Jutalom: 1200g, 3fa, 3kő, 2munkás, 2élelem, +(1 bánya)2kő / nap]. Extra: Ideiglenesen rabló erejének csökkenése (kisebb eséllyel jutnak be a várba éjjel). Ha *-ot csináltad, akkor elkerülhetjük a korai Gyógyital főzde megépítését, és rögtön kezdhetünk Kováccsal. Alapból lesz +1 falunk – (250g/nap), nem is a Gil lesz későbbiekben a hiánycikk…
Birodalom: Piac[100g, 3fa, 2kő, 1munkás]; Kovács[500g, 10kő, 2 munkás] – ennél az épületnél külön felszerelést is tudunk venni hőseinknek. 2acél karpáncél és 2acél karpajzs elengedhetetlen[sum 900g]; Istálló[450g, 10fa, 1munkás] – gyors utazás a világtérképen, Várfal[500g, 25kő, 3munkás]; Íjász lőtér[800g, 10fa, 3munkás]. Ha nincs elég nyersanyag (pl fa vagy élelem) a Piacnál az extra követ cserélhetjük, de pénzét vásárolhatunk is bármit…(bármely 2db nyersanyagért 1db másikat, vagy 500g/nyersanyag.) A maradékból katonákat: Nyílpuska Vitéz [400g + 2élelem]; Vurdula farkas lovag [500g+5élelem]
Nálam valahogy így néztek ki a dolgok.:
30.nap: Ork támadás.Napok száma Élelem Kő Fa Munkás Védelem Pénz Támadóerő 0 5 5 5 5 0 0 55 1 7 10 8 7 0 2.7k 195 29 1 0 1 19 100(4VFL) 2.5k 295(10NyV)
31-49.nap: Tömlöc2 – Holtak városa: [Fertőzött(nő), Fertőzött(férfi), Fertőzött(lovag), Vámpír, Hullazabáló, Hullarabló, MINIBOSS: Ősvámpír – Jutalom: 3000g, 10fa, 10kő, 5munkás, 5élelem, +(1város)500pénz /nap]. Nem egészen értettem hogy működik, de bizonyos számú/specifikus ellenfél legyőzésekor kapsz képesség pontokat. Extra: [Macska – Pet].
Birodalom: Kocsma[100g/nap], kell még a Pénzverde, meg talán a Kórház és a többi innentől kezdve már rád bízom. Ha követed az Útmutató-t, akkor szerintem minden rendben lesz.
… stb
50. nap: Ork támadás.
51-69 nap: Arkániai lovaggá ütöttek minket YUPPI. Tömlöc3 – Az átkozott erdő: Méregtövis, MINIBOSS: Az erdő szíve – Jutalom: 10000g, 30fa, 10kardos katona, 10íjász]
Ahogyan a játékban is írva lesz, random helyekre jutsz map váltáskor. A trükk? Oda-vissza válts mappot, amíg előbb-utóbb be nem dob a megfelelő mapra (azonnal ráismersz, ha arra dob). LÁDÁK[Gil; IdőKristály]. 1*HP-töltő pont.
MINIBOSS: Az erdő szíve: 3 fázisból fog állni:- AOE támadja a csapatot, őrültséget okozhat – ABC-vel támadj.
- AOE támadja a csapatot, vakítást okoz – ABC-vel támadj.
- ? – Támadsz, meghal.
Az erdő túloldalán(északi rész) 3 új települést (500g/település) tudunk elfoglalni, amit Orkok védenek (harc egyszer Orkok ellen). Amint van 2500/3000 támadóerőd, mehetsz is neki Sasorom várának.
FONTOS: Mielőtt nekimennél a várnak, akinek szintén annyira tetszett ez a rész, mint nekem, és szeretne piszok sok pénzt keresni, azok tekerjenek lejjebb a {BLOKK} részhez és olvassák el azt is!!!
Minden orkot megölhetünk, amúgy csak győzzük le az [Ork Törzsfőnök]-öt. 2*HP-töltő pont. Támadás után a várban:- A barrakk-ban lesz LÁDA(3*Nagy Gyógyital), bolt(sárga páncélos ember - equipment), képességfejlesztő pont. Beszéljünk Biggsel.
- A könyvtárban beszéljünk Edwaddal.
- Az étkezdében lesz LÁDA(Mentőtáska), bolt(sárga páncélos ember - item).
- Az udvaron ÉNY-ra lesz egy hóvirág
- Másszunk fel a falakra, beszéljünk Krisztiánnal, LÁDÁK(600 Gil; 2000 Gil)
Térjünk vissza és beszéljünk Lothar parancsnokkal. Utána balra, és felülről lefele vizsgáljátok a hegyeket. Edwardról tudunk majd meg egy s mást.
BOSS: A Technológia Őre:
Megjegyzés előtte: Ha jobban megnéztétek a talent fát, akkor az ő legyőzése megnyitja az első TANULÁSI HATÁRT-t.
Komolyabb fejtörést nem okoz, mivel alig van képességünk még (a határ miatt). Symonnal védelmezőt (ha van) és üsd ABC-vel. Edwarddal szintén üsd AB-vel, és amikor teheted használd Azurion(8 SF) képességét. Party.
MINIGAME (lopakodás) [érted a minigame-en belül ]: SŰRŰN lesz MENTÉSI PONT. LÁDAK: Szint 1 (fenti szoba - Mentőtáska; Őrtől lefele – Mentőtáska). Szint 2 (őr mellett – 2000g; őrtől lefele – 2000g). Szint 3(bal oldalt. – 2000g; bal-alul - Mentőtáska). A kijárat lent lesz. Várunkban kupaktanács kik lehettek az elkövetők.- BLOKK:
?70. nap?: Ork támadás? – Nem kellett várnom eddig a pontig, mivel addigra elértem a szükséges támadóerő szintjét Sasorom várához. DE…:
**TIPP: A 70. után 90. nap lesz a következő ork támadás napja. Na most minél tovább húzódik ez, annál több ingyen pénzt kapsz (ha jól számolom: 2*250+4*500 a kinti települések +100+250 a váradon belül lévő kocsmáért és pénzverdéért, azaz sum: 2850Gil/nap). Ezt ki lehet használni, de NE Gil-limit (max pénz) legyen a cél, hanem spájzolás (a boltoknál megveszel mindent cuccot*99, és ha majd kell [márpedig kelleni fog] eladod. Így ki lehet játszani azt, hogy a későbbiekben megint 0 Gil-ed lesz. **
- MIDEN TÖMLÖCBEN HARCOLJUNK MINDENNEL ÉS MINDENKIVEL (exp)!
Protektorátus
Sok minden változott, ha gondolod nézz körbe. Liftezzünk, majd beszéljünk Kettyvel.
Teherán szigetek
Szálljunk ki a hajóból és mennyünk valamelyik útszakasz végére/partjához.
A hozzászólást Flemat összesen 4 alkalommal szerkesztette, legutóbb 2018-02-17, 12:25-kor. (Reason for editing : Flemat)
Flemat- Tag
- Hozzászólások : 14
Karma : 0
Similar topics
» Omnissiah - végigjátszás/walkthrough 3/13 (2.FEJEZET)
» Omnissiah - végigjátszás/walkthrough 11/13 (17. + 18. FEJEZET)
» Omnissiah - végigjátszás/walkthrough 10/13 (14. + 15. + 16. FEJEZET)
» Omnissiah - végigjátszás/walkthrough 9/13 (11. + 12. + 13. FEJEZET)
» Omnissiah - végigjátszás/walkthrough 8/13 (8. + 9. + 10. FEJEZET)
» Omnissiah - végigjátszás/walkthrough 11/13 (17. + 18. FEJEZET)
» Omnissiah - végigjátszás/walkthrough 10/13 (14. + 15. + 16. FEJEZET)
» Omnissiah - végigjátszás/walkthrough 9/13 (11. + 12. + 13. FEJEZET)
» Omnissiah - végigjátszás/walkthrough 8/13 (8. + 9. + 10. FEJEZET)
1 / 1 oldal
Engedélyek ebben a fórumban:
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
|
|