Omnissiah - végigjátszás/walkthrough 8/13 (8. + 9. + 10. FEJEZET)

Go down

Omnissiah - végigjátszás/walkthrough 8/13 (8. + 9. + 10. FEJEZET)

Témanyitás by Flemat on 2018-02-17, 07:10

8. FEJEZET – A VILÁGSZAGGATÓ

Kijutottunk. Megismerjük Jupitert.
HARC: Jupiter … inkább „target practice”. Csak szó szerint le kell csapnod…nem fog támadni, vagy bármit csinálni. Elég szívós, és ahogy észrevettem az alaptámadások nem hatnak rá.
(A valódi) HARC: Jupiter (óriás): ugyanaz mint az előbb, csak most már üt is…. elég nagyokat. Ha SF-re lenne szükségünk támadjunk A-val.
Vége a harcnak. Akinek sikerült legyőzni az írjon nekem e-mailt! Cool


Kórház

  • MINIBOSS: Eny/ (30000exp) / - / - / D

Találkozás Iréneusszal. MENTÉSI PONT, beszéljünk a sárga ruhás hölggyel, majd le a lifttel. Balra LÁDA: (Idő Kristály), a jobb felső sarokban vizsgáljuk meg a „mocorgó hullazsákot”…meglepi.
MINIBOSS Eny: Ebben a harcban az A,B,C képességünk lecserélődik D,E,F (ökölharc) képességekre. Villámhívás + védelmező, aztán üssük D-vel + képességekkel.
Jutalom: Képességpont. A világtérkép nézzünk szét a különböző városokban.
Nyugatra 1. város;
Tőle északra 2. város (Tremor): jobb alsó sarkában (a hotelnél) LÁDA(Ébredő Főnix);
Tőle (kis)romok. Kis iq-harc és szópárbaj után irány északra a Nagyobb romhoz.

Akheron bázis
Baromi nagy…érdemes egyszer körbejárni, de azt majd megtudjuk tenni, miután már betudunk menni az irodába, és információk után kell kutatnunk a bázison, hogy mégis mi történik itt. Több-kevesebb dolog és embertől kaphatunk információkat (kutassatok magatok). Annyiban segítek, hogy ez idő alatt lehetőség van MELLÉKKÜLDETÉSRE: A bázis kijáratánál (lefele EXIT felirattal), az egyik ott lévő katona adja (Az elveszett pendrive fosztogatói ?). Ha megvagyunk beszéljünk Kummerrel -> Braxtonnal -> az irodában ismételten Kummerrel és Iréneusszal is. Estébe átmenő kutakodás után jól esne egy kávé, hát az iroda jobb alsó részében PONT van is ?. Irány a „tisztítószer raktár”. A többi egyirányú.

Tremor, Lázár háza: LÁDA (Idő Kristály) + MENTÉSI PONT. Vizsgáljuk meg a számítógépet, utána MENTÉSI PONT. Útközben DÖNTÉS: - mesélünk; vagy – majd később.
Döntésem:
Én maradtam a mese mellett.

Yura: A metrónál találjuk magunk. 20 percünk van megtalálni Trevort. Mennyünk északra, amíg elérjük az ipar negyedet (taxi megálló) majd nyugatra. DÖNTÉS: - megöljük Trevort; - békén hagyjuk Trevort.
Döntésem:
Én jobbnak láttam, ha véget vetek a szenvedésének.
Sok minden után újra a Protektorátusi bázison. Mennyünk fel a liften, majd az eligazítóban MENTÉSI PONT.

Hylden szigetek:

  • Triton / (3400exp) / 350g / - / AB; Képes mérgezni és esetenként kiütni; HP:5000, DEF:160, SPD:200
  • Medúza / (800exp) / - / - / AOE, A; HP:600, DEF:75, SPD:100.
  • Nagasurus / (6500exp) / - / - / ?
  • BOSS: Jupiter / (50000exp) / - / - / (1/2)Képességek, (2/2) STQ; HP:?, DEF:?, SPD:?

A világtérképen mentsünk. A harcokban Symon passzívan besegít nekünk némi extra sebzéssel. Az erdőben és majd később a faluban lesz dögivel ellenfél !
Az erdő jobb alsó részében LÁDA(Hylden Acél ököl). Az elágazásnál:
LE: TÖMLÖC CSATA: 7*Triton. Jutalom: Destra Kristály!
FEL: MENTÉSI PONT + LÁDA(Páncélozott karperec 2)
Falu: Mennyünk be a házba és annak a tetejéig. A házban összefutunk egy régi ismerős arccal, ami egyben érdekes fordulatot is vesz ?. Vásároljunk ha kéne valami. A házban: Holdvirág, MENTÉSI PONT, LÁDA(Páncélozott karperec 2).
MINIGAME: Bum headshot baby az összes gyíkra!!!
A városban a jobb felső sarok fele LÁDA(Hylden páncél). A bal felső házba kell menni, az ajtónál HARC: 2* Nagasurus
DÖNTÉS: a jövővel kapcsolatban melyik leányzóval vannak terveid:
-Freya; - Leila; - Reka.
A világtérkép jobb felső részén lesz a szentély amit keresünk.

Szentély:
MENTÉSI PONT. A lapuleveleken tudunk átkelni.
BOSS Jupiter (2 fázis):

  • Kummer: Asztrálpenge, Ed miatt SF transfer 2, low Hp-n lélekgyógyítás

Ed: Sárkányiga
AMOK: harapás + lélekszívás

  • Symon új támadásai: S, T, Q (Saturnine). Villámhívás, védelmező. Utána lényegében mindegy melyikkel támadsz, mind effektív! A harc után, bal kar; jobb kar; fej.

Jutalom: A „hullámpulzár” tanulható a képesség fában + a szörnyszaggató távolsági puska támadást megtanultuk (X).
MENTÉSI PONT.

Egy kis ugrás Csorbához majd vissza. Nézzük meg a barátainkat.

9. FEJEZET – ÍTÉLETNAP

Menekülés!
Fekete állás:

  • Defapók/ (800exp) / Pentián Akksi / ? / A.
  • Rakodó Robot / (7000exp) / - / - / Képességek; HP:5000, DEF:150, SPD:100.
  • Grunt / (1500exp) / Pentián Akksi? + 1200g / ? / AB

Az S, T, Q támadások a robotok ellen nem érnek semmit. A bázis bal felső részénél vegyük el az őrmester (sisak nélküli katona) kulcskártyáját, utána először a jobb oldali terembe mennyünk. LÁDA(Idő Kristály), majd a szerviz alagútba le. A robotokkal harcoljunk, amíg nem lesz 7 db Pentián Akksink. Azt a követő „valamit” majd csapjuk le menet közbe.
A vezérlőteremtől délre aktiváljuk az oldalt lévő 2 szobában a gépeket. Még lejjebb MENTÉSI PONT. Vissza a vezérlőterembe, majd jobbra a kis szobába ha van 7 db akksink, jutalom: Argon kristály (+100 támadóerő VAGY +100 védelmi erő VAGY +25 gyorsaság). Én a gyorsaságot választottam (MJ: a támadóerőnk már így is kb. maxos).
Után tovább jobbra és az asztalról vegyük el a (piros színű) liftkártyát  irány a lift (vezérlőteremtől felfele). Balra a szélső cellában lesz Ed, jobbra lesz majd egy iroda: LÁDA(Destra Kristály).
Mennyünk le. Ami utána következik arra nem számítottam!

Hylden szigetek:
A világtérképen mentsünk, majd vizsgáljuk meg a hasadékot. Következő próbatétel, MINDENES PONT.

10. FEJEZET – A PILLANAT…

A fejezetben többször lesz ugrás Symon és Leila története/szála között!
A következő világ:
MENTÉSI PONT. Induljunk el a település felé, majd váltunk Leila felderítő küldetésére.
?Erdő(Leila):

  • Méregtövis / (100exp) / Tüske / (250g) / mindre kb.; HP:300, DEF:0, SPD:55.
  • Zöld farkas / (325exp) / - / - / C
  • Gorilla / (500exp) / Gorilla bunda / (250g) / C; HP:650, DEF:35, SPD:55.
  • Muklops / (1000exp) / - / - / C
  • Szürke özvegy / (1200exp) / Pókrágó / (175g) / C
  • Szürke farkas / (5000exp) / - / - / DE?

Nézzük át a felszerelésünk! Mennyünk végig az erdőn a bal felső rész fele (útközben található lesz egy MENTÉSI PONT). A kijáratnál lesz 2* Szürke farkas. A sorkatona sajnos nem ér kb. semmit ☹️. Kijutottunk az erdőből, vissza Symonékhoz.

?Falu(Symon):
Edwardot ne felejtsük el felszerelni. Nézzünk körbe, majd beszéljünk Yedakkal. FEJLESZTÉSI PONT. DNY-ra lesz az ércbánya bejárata.

Ércbánya:
Rögtön középen a kis tónál LÁDA, ami X*HP-töltő pontként funkcionál és jobbra is LÁDA(Páncélozott Karperec 2). Haladjunk felfele.

Banditaerőd:

  • Gyilkos / (300exp) / 15g / - / ABC, S, T, Q
  • Orgyilkos / (450exp) / 30g / - / AB, S, T, Q
  • Elit bandita / (2000exp) / 1500g + Bandita fejdísz? + Varázsital? / 1250 / AB, STQ; Képes SOKKOLni

Kicsivel balra le lesz MENTÉSI PONT. Irtsunk ki mindenkit, amennyit tudunk. Ezek után ugrás vissza Leilához egy pillanatra. Mennyünk vissza faluba és ismét beszéljünk Yedakkal, majd ki a faluból.

„valami”(Leila): Nézzünk szét. Mennyünk felfele. A 2. sornál balra lesz MENTÉSI PONT.
Palota (Symon): Fel az uralkodó tróntermébe (ugrás Leilára). Fel – lépcső – oldalra, majd le (Ugrás Leilára). Találkozunk a jelenlegi uralkodóval! Utána SOK story, amit nem spoilereznék.

„valami”(Leila): Mennyünk ki.



A hozzászólást Flemat összesen 1 alkalommal szerkesztette, legutóbb 2018-02-17, 13:07-kor. (Reason for editing : Flemat)

_________________
Remélem tudtam segíteni. Ha kérdésed van írj nyugodtan. 

@Flemat írta:Néma gyereknek anyja se látja a fáktól a kerek erdő szélét.


I play for hours and hours through the sweet and the sour and my rank always stays the same,
I get stuck with the bad team, they all try to blame me, but all of them refuse to change.
lol!
Üdvözlettel: Flemat
  
avatar
Flemat
Tag
Tag

Hozzászólások : 14
Karma : 0

Vissza az elejére Go down

Vissza az elejére


 
Permissions in this forum:
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.