Omnissiah - végigjátszás/walkthrough 10/13 (14. + 15. + 16. FEJEZET)

Go down

Omnissiah - végigjátszás/walkthrough 10/13 (14. + 15. + 16. FEJEZET)

Témanyitás by Flemat on 2018-02-17, 09:19

14. FEJEZET – A széthasadt világ

A világtérképen mentsünk és irány keletre amíg elérünk egy krátert.
Kráter:
Bal alsó sarokban LÁDA(Erő karperec 3), megközelítése majd később…Középen MENTÉSI PONT, felül LÁDA(Vitamin Mix). A Mentési ponttól jobbra, egy szürke lépcsőszerű képződményen mennyünk fel, és az átvisz a ládához. Hagyjuk el a krátert, majd a világtérképen kicsit kell mennünk keletre tovább.

Barlang:

  • Muklops / (1000exp) / - / - / S

MENTÉSI PONT. A hídon át fent rögtön találunk is pár ehetőnek tűnő gombát…HARC 1*Muklopsz
Mielőtt a kijelölt helyre mennénk, mennyünk lejjebb: LÁDA(Vitamin Mix). Táborozzunk.
Mindezek után hagyjuk el a barlangot, majd a világtérképen mennyünk az erdőbe.


Erdő:

  • Méregtövis / (100exp) / Tüske / (250g) / bármi; HP:300, DEF:0, SPD:55
  • Griffith / (15000exp) / - / - / SQT (villám nehezen sebzi)
  • Lángféreg / (5000exp) / (10000g) / - / AB, képességek; Képes „Lángol” státuszba rakni a karaktert


Balra fel LÁDA (Idő Kristály), amúgy meg kövessük az utat a bejárattól felfele. MENTÉSI PONT. Tovább fel és fel.
Világfa:

  • BOSS: Tyrannozorg / (50000exp) / - / - / Képességek (SQT csak SF töltésre).

FEJLESZTÉSI és MENTÉSI PONT.
BOSS HARC: Szokásos…ütöd borul!

Világtérkép: Meneküljünk lefele a vihar elől, majd VÁLASZTÁS?: Bemegyünk az acél erődbe, vagy nem. Irány a falu, ott MENTÉSI PONT. 

MEGJEGYZÉS: KÉPESSÉGEK
Még az én végigjátszásomkor rengeteg a képességekkel, pontokkal és maga a talent-fával kapcsolatos hibák voltak, melyek azóta BIZTOSAN módosultak/javításra kerültek, így az ebben leírt dolgok már több mint valószínű, hogy irrelevánsak.:
A Destra Kristályokat tartogattam, mert nem tudtam kinél lesznek a leghasznosabbak. Sokáig Symonra láttam ennek a valószínűségét, ami később igazat is nyert (mivel nála az +SF/kör és a kezdő SF mértéke harcban növelhetők). 
Rögtön lesz 2 pontunk az elején. Abból +1 Akciópont és a Villám híváshoz szükséges Védelmező2-t vettem ki. A következő pontot a Villám hívás-ra(összesen 3 pont). Tovább nem is folytatom, mivel a „múltunk” elbúcsúzása után, LV1 ,és képességeink újra megtanulása következik (Az eddig elköltött pontjainkat visszakapjuk, az én esetemben ez 3 volt).

A vezérlőteremtől mennyünk délre és két oldalt aktiváljuk a gépeket. Keressük a megjelölt objective-t. Ezután vissza a koronához.

Valahol?:
HARC: Krillián drone / (30000exp) / - / - / SQT+Hullámpulzár

15. FEJEZET – Az Istenek Alkonya


„Váróterem”:
MINDENES PONT. Alaposan készüljünk fel…majd mennyünk át alul a teleporton.

Mahannon:

  • BOSS: Ave Zun Gabriel / (160000exp) / Isten Szíve / - / Leírásban…

    • Ave Zun
    • Ave
    • Avezuriel
    • Omnissiah



A harc előtt újra lehetőséget kapsz átnézni a felszerelésed, valamint menteni.
BOSS LEÍRÁS:
Villámhívás + védelmezős kezdés szokás szerint, majd SQT + Hullámpulzár végig.
Amikor átalakul „AVE ZUN”-á: Hullámpulzár amíg még tudjuk (a pecsét miatt majd használhatatlanná válik), utána Mennydörgő + ABC. AVE ZUN se üt nagyon nagyokat (kb 2000)…viszont adott pontoknál 9999 hp-t gyógyul, majd körönként (pontosabban cselekvésenként) 1999-et.
Ave: Alaptámadásaink innentől már 2X ütnek, ez a fázis hamar átüthető néhány Mennydörgővel.
Avezuriel: S + Mennydörgő
Omnissiah: AB
Jutalom: Isten Szíve. VÁLASZTÁSI LEHETŐSÉG: Elfogadjuk a hatalmat? Igen / Nem (ez az opció az én verziómban még vagy nem működött, vagy nem csinált semmit [már nem emlékszem pontosan]).


„Váróterem”:
MINDENES PONT. Ha minden ok, mennyünk a következő próbára.

16. FEJEZET – Győzelem


Birodalmi Főváros:

  • Grunt / (1500exp) / 1200g + Pentián Akksi / ? / AB; Képes „kiütve” státuszba rakni a karaktert
  • Defapók/ (800exp) / Pentián Akksi / ? / A.

MENTÉSI PONT. A két kijárási tilalmat jelképező „!” jeles holo-kivetítéstől lefele LÁDA (Vitamin Mix). Az úton balra, majd felfele. A jobb-felső sarokban LÁDA (Vitamin Mix). Utána...
MINIGAME:
Mentési lehetőség előtte. FUS FOREST FUUUUS!
Az előző kereszteződéstől nyugatra, és az utat követve a következő bal kéz felé lévő erőtér után egy kis úton mennyünk balra, majd kanyarodjunk rá arra az útra.
A következő kereszteződésnél pedig fel; Az ügyesebbeknek: mennyünk le, balra, ott LÁDA (8000g) és utána fel, jobb, fel.
Párszor nekem is próbálkoznom kellett vele Smile

Juri/Yuri háza:
MENTÉSI PONT.
A városban induljunk balra (vigyázz Grunt), majd az első adandó alkalommal lefele LÁDA(8000g). Vissza és tovább balra.

Ellenállók bázisa:

  • Bandita / (1100exp) / Banditakés / (130g) / A
  • Veréb Lövész / (350exp) / - / - / AB
  • Terrorista / (500exp) / - / - / A
  • Elit bandita / (2000exp) / 1500g + Bandita fejdísz? + Varázsital? / 1250 / AB; Képes SOKKOLni és FAGYASZTani

Balra LÁDA(Destra Kristály). HARC: 4*Bandita + 3* Veréb Lövész+ 2*Terrorista+ 2* Elit bandita. A Harc után balra MENTÉSI PONT.

Fegyverraktár:
Összefutunk egy ismerős arccal, Iréneuszéval. MENTÉSI PONT.

Birodalmi Citadella:

  • Grunt / (1500exp) / 1200g + Pentián Akksi / ? / AB, Támadás; Képes „kiütve” státuszba rakni a karaktert
  • Defapók/ (800exp) / Pentián Akksi / ? / A , Nehéz Rugás.
  • MINIBOSS: Xanadros /(10000exp) / - / - / Képességek+AB; HP:200000, DEF:150, SPD:160. Képes „sokk” státuszba rakni a karaktert

AMOK csatlakozik, MENTÉSI PONT.
A következő mapon rögtön a fenti szobába LÁDA (Birodalmi Pajzs) és a lenti szobába is LÁDA (Vitamin Mix). Mindkét szoba bal felső sarkában kapcsoljuk ki az erőtereket a konzollal. A felső szobától balra LÁDA (Vitamin Mix) + az erőteret ugyanúgy kapcsoljuk ki. A lenti szobától balra MENTÉSI PONT + az erőteret kapcsoljuk ki. Vissza a középső folyosóra, az első szoba lent: Argon Kristály Jutalom: +100 támadóerő VAGY +100 védelmi erő VAGY +25 gyorsaság (ez utóbbit ajánlom). A fenti szobában: Elektron Kard. Haladjunk a folyosón tovább nyugatra. A folyosó végén a felső „Gyűlés” szobában LÁDA(Birodalmi Páncél) kapcsoljuk ki az erőteret. A lenti „szerver” szobában 2*LÁDA(Birodalmi karpáncél; Pajzsgenerátor)+ kapcsoljuk ki az erőteret. Mennyünk a fenti vagy a lenti ösvényen végig nyugatra vissza(A lentit ajánlom a MENTÉSI PONT miatt). MINIBOSS HARC: Xanadros. AMOK nyekken. A fali hologramon kaphatunk több infót. Mennyük át a következő map-ra.
SPOILER - segítség:
A teremben lévő kardok nem csak dísznek vannak  Smile . Jutalom: Aminos.
Mennyünk Symon után arra, amiylen irányba igazítottak (balra). MENTÉSI PONT, majd ismételten balra. DÖNTÉS: Harc / Beszéd.
No topic:
Mivel én se írtam le magamnak ide többet, két opcióra tudok gondolni:

  1. Nem volt még implementálva, hogy mi legyen külön egyik és másik esetben.
  2. Teljesen lényegtelen mit választottam, mert kisebb eltéréssel ugyanaz volt a végeredmény.

Ez persze azóta változhatott.

Mahannon:

  • Krillián drone / (30000exp) / - / - / SQT+Hullámpulzár


MENTÉSI PONT. Miután teleportáltunk, mennyünk a bal alsó sarokba (lilás pont). Jutalom: Idő gyémánt. MINDENES PONT. HARC: Egy harcban 3*1 Krillián drone. FUTÁS, kicsivel több mint 1 percünk van visszajutni a teleportig! MENTÉSI PONT.

Yura:
Home, shit home! Laughing



A hozzászólást Flemat összesen 1 alkalommal szerkesztette, legutóbb 2018-02-17, 13:23-kor. (Reason for editing : Flemat)

_________________
Remélem tudtam segíteni. Ha kérdésed van írj nyugodtan. 

@Flemat írta:Néma gyereknek anyja se látja a fáktól a kerek erdő szélét.


I play for hours and hours through the sweet and the sour and my rank always stays the same,
I get stuck with the bad team, they all try to blame me, but all of them refuse to change.
lol!
Üdvözlettel: Flemat
  
avatar
Flemat
Tag
Tag

Hozzászólások : 14
Karma : 0

Vissza az elejére Go down

Vissza az elejére


 
Permissions in this forum:
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.