Omnissiah - végigjátszás/walkthrough 3/13 (2.FEJEZET)
1 / 1 oldal
Omnissiah - végigjátszás/walkthrough 3/13 (2.FEJEZET)
2. FEJEZET - HAMU, HARAG, VÉR ÉS KÖNNYEK
Vissza a bázisra, majd a hangárba. LOOT: 2*Wolfram Páncélzat + 2*Volfram karpáncél + 2*Wolfram Karpajzs.
Zátony sziget
- Matalóc(opcionális) / (800exp) / Gyógyszercsomag / (375g) / AB, AOE
- Bandita(opcionális)/ (1100exp) / Banditakés / (130g) / A
- MINIBOSS: Erran / (15000exp) / Sárkányölő és +1 talent pont / (2500g) / AB
- Sárkányvadász / (1000exp) / Gyógyinjekció / (300g) / ABC, AOE
Első benyomásom landoláskor… Mi vagyunk Bear Grylls! Faluban: Mennyünk a fogadótól jobbra lévő raktár helységbe, LÁDA (Csuklókard – Kummer fegyvere). A főtértől jobbra térjünk be a boltba (Ital táblás, nem a $ táblás) és vizsgáljuk meg a benzines hordót. Tovább jobbra lesz MENTÉSI PONT. A fogadóban MENTÉSI PONT. Sehol senki és semmi. Térjünk át a szembe lévő házba, és indítsuk be a generátort a már előre megszerzett benzinünkkel. Az emeleten nézzük meg a Professzor gépét, majd irány „barlangászni” (falu északi kijárat).
Erdő: 1.map. Lehetőségünk van mellékküldetésre. Ha nem vállalod el ugorj, ha elvállalod:
{
Irány balra ki. Mellékküldetés: Lineáris útvonal. Harcok: 3* Matalóc; 2* Bandita; 2*Bandita; 5*Martalóc
A 2 banditás harc után, előbb vegyük fel a lenti LÁDA(Mentőtáska) tartalmát. Az 5 Martalócnál LÁDA (Jutalom a mellékküldetésért – Erő Karperec [+50 támadóerő] + 3500g). Ezután mennyünk vissza az előző mapra.
}
Kövessük az ösvényt jobbra- felfele, majd jobb oldalt mennyünk ki. A következő mapon mielőtt bemennénk a barlangba, vizsgáljuk meg a szokatlan lábnyomot (az ösvényen látszódni fog). Barlang: Labirintus, találd meg a helyes útvonalat (nem nehéz ezért nem kapsz leírást ?). MENTÉSI PONT. Ha felfele mentek káromkodás lesz a vége, szóval balra mennyünk le. A falusiak megtalálása után, lesz egy LÁDA(Számkombinációs – Jutalom: Idő Gyémánt ).
- Számkombináció:
- 59841
MINIBOSS(Erran): Ha az én skill-fámat követted, akkor kezdésként
- villámhívás
- védelmező2
- Gyógyítasz magadon HA szükséges egyáltalán, amúgy meg AB támadással ütöd. Használhatnál mást is (4 SF-et használsz körönként 7 SF-et kapsz körönként), de őszintén a villám3 nem ér szinte semmit, így az egyedüli opció ha összegyűlik 20 SF (pl gyógyítás után) és beleversz 1 fényszaggatót.
Karakterváltás, Edwarddal vagyunk, rögtön HARC(ezeket nehezebbnek éreztem, mivel nins semmilyen regenerációd többször kell itemeket használnod): 2*(2Sárkányvadász). Megismerjük Iréneuszt
Protektorátus
Nesze semmi fogd meg jól (talent pont). Dr. Banó eltűnt. Helyette addig Dr. Thurner veszi át a feladatát. Látogassuk meg Freyát (barakk – lifttől jobbra található szoba). Nézzünk körbe a női barlangban. Kis idő múlva visszajön Freya és indulhattok. Irány a pláza(bevásárló negyed). Pláza: Minden jelölve lesz, de azért írom… A jobb alsó részében van egy fegyverkovács(egyedül a kobalt karpajzs éri meg, de hőseink mikronjai nem lecserélhetőek). Felül középen lesz a mozi, balra a bár, alatta a pizzéria. Idő van, kezdődik a mozi. Újra a bázison és rögtön irány eligazításra. Beszéljünk Vágner ezredessel a helipadnál.
Közel-Kelet
- Terrorista / (500exp) / - / - / A
- Kobra Tank / (5000exp) / - / - / ABC, ezt inkább a sorkatonák sebzik.
- Rakétás / (700exp) / - / - / AB
In medias res…avagy csapjunk is bele rögtön a közepébe. HARC: 3*Terrorista. Csatlakozik hozzánk egy egység sorkatona, de ahogy megnéztem a statjaikat (750HP), eléggé papírok. Kis előnyre tehetsz szert, ha harcon kívül használod a sorkatonák „újratöltés” képességét. a település ÉNY-i sarkában LÁDA (Mentőtáska). A másik irányba totál északon nő egy Holdvirág. Induljunk DNY-i irányba. HARC: 2*Terrorista és egy LÁDA (Mentőtáska) kicsit balra. Tovább jobbra, HARC: 5*Terrorista. A következő HARC: 5*Terrorista, de ide csatlakozik még egy osztag sorkatona hozzád. Még egyszer HARC:4*Terrorista + 1*Rakétás. Kövi map: HARC 2*Terrorista; 1*KobraTank. Leila csatlakozik, a sorkatonák távoznak a csapatból. FONTOS: Ne felejtsük el Leila felszerelését cserélni! MENTÉSI PONT, Krisztián őrmester most boltként szolgál. A pályarész bal-alsó sarkában LÁDA(Erő karperec), ahogyan kelet fele is lesz egy LÁDA(2500g). Mielőtt a palota felé vennénk az irányt, északon a 3*Terrorista-t lecsaphatjuk. Utána jöhet a palota, HARC: 4*Terrorista + 2*Rakétás. Luxus negyed: Balra LÁDA(Mentőtáska), irány jobbra (közbe szóljunk a csávónak, hogy nem épp a legjobb helyen van, majd tovább jobbra) LÁDA(500g) + TÖMLÖC CSATA (2*Kobra Tank + (2Katona) 1*Terrorista + 1*Rakétás – Jutalom: Destra Kristály). Haladjunk a főúton északra, HARC: 2*Rakétás; 1*Kobra Tank; 2* Terrorista. Kövi map: Leila elhagyja a csapatot. Egy kis tetőn futás ninja módra és MENTÉSI PONT.
Vergődjünk végig a háztetőkön, Ashgrey után lesz LÁDA(Számkombinációs – Jutalom: Idő Gyémánt)
- Számkombináció:
- 52
Protektorátus
+1 képességpont. Irány a szobád, BULI! Érzelmek, mellékküldetés, indulatok, hasta la vista baby.
Haramia Öböl
- Martalóc / (800exp) / Gyógyszercsomag / (375g) / AB, AOE
- Medúza / (800exp) / - / - / AOE, A; HP:600, DEF:75, SPD:100
- Leviatán / (5000?exp) / - / - / ABC
MENTÉSI PONT. Irány a kocsma, a pultnál foglaljunk helyet, aztán néhány új karakter betoppanása után kezdődhet az újabb mókás kis minigame ?. HARC: 5*Martalóc. MENTÉSI PONT*2. Hosszas beszélgetés után, Kikötő: MENTÉSI PONT(kikötő), jobbra ki. MENTÉSI PONT(világtérkép), MENTÉSI PONT (palota szobája). Biztos ami tuti! A palota bejáratától északra tudod fejleszteni a képességeidet. Irány a (NY-i) kikötő. Beszéljünk a kapitánnyal. A hajó belsejében MENTÉSI PONT, pihenjünk. HARC: Külön-külön 6*(3*Medúza) . Utána 7*Medúza; MINIBOSS:
Villámhívás + védelmező mindkettőtökre, néha gyógyulsz ha kell, amúgy ABC támadással ütöd, borul.
Pihenjünk.
Teremtés Korona bázis
Vizsgáljuk meg Biggset is, aztán le a hajóról. MENTÉSI PONT, ellenőrizzük a terminált. Vizsgáljuk meg azt a „fagyott” katonát akinek kávé van a kezében. Az alul található terminálon válasszuk ki a „Karbantartás” menüpontot a zárlatok feloldásához. Ezek után mennyünk be azon az ajtón amelyik felett a „pajzs” színe pirosról zöldre váltott. Nézzük meg az integrált számítógépet: MINIGAME
[random generált, ezért nincs konkrét megoldás. 0 nem lehet egyik se!]. Szellőző rendszer újraindítása számít bármit is? Eligazító megnyitása. Eligazító: MENTÉSI PONT. Vizsgáljuk meg Anga ezredest (kitűnik a tömegből), majd a kártyával irány a kövi szoba. Keresgéljétek 1 kicsit a panelt, aztán fel a lifttel a márványvárosba. Márványváros: (Nehézkes lehet látni az útvonalat) Jobbra, kőoszlopnál le a lépcsőn, tovább le a „római vízvezeték”-szerűség alatt, jobbra, majd fel (be a templomba). Megismerjük Zoét.
A hozzászólást Flemat összesen 3 alkalommal szerkesztette, legutóbb 2018-02-17, 12:51-kor. (Reason for editing : Flemat)
Flemat- Tag
- Hozzászólások : 14
Karma : 0
Similar topics
» Omnissiah - végigjátszás/walkthrough 11/13 (17. + 18. FEJEZET)
» Omnissiah - végigjátszás/walkthrough 10/13 (14. + 15. + 16. FEJEZET)
» Omnissiah - végigjátszás/walkthrough 9/13 (11. + 12. + 13. FEJEZET)
» Omnissiah - végigjátszás/walkthrough 8/13 (8. + 9. + 10. FEJEZET)
» Omnissiah - végigjátszás/walkthrough 7/13 (7.FEJEZET)
» Omnissiah - végigjátszás/walkthrough 10/13 (14. + 15. + 16. FEJEZET)
» Omnissiah - végigjátszás/walkthrough 9/13 (11. + 12. + 13. FEJEZET)
» Omnissiah - végigjátszás/walkthrough 8/13 (8. + 9. + 10. FEJEZET)
» Omnissiah - végigjátszás/walkthrough 7/13 (7.FEJEZET)
1 / 1 oldal
Engedélyek ebben a fórumban:
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
|
|