Feeling of the Life Online
1 / 1 oldal
Feeling of the Life Online
Sziasztok!
Az alábbiakban a Feeling of the Life Online című RPG Maker-es játékot fogom bemutatni néhány mondatban.
Mint ahogy a neve is sugallja, ez egy kissé rendhagyó RPG Makeres project, ugyanis lehetőségetek nyílik egymással kommunikálni és interakcióba lépni a játék során. Belépést követően egy gondosan felépített történelmű világba csöppensz, ahol az általad kiválasztott kasztokkal vághatsz bele a hét sziget rejtélyeinek felfedezésébe.
A játék jelenleg nyolc játszható kasztot tartalmaz, melyeken belül a kívánt nemet is kiválaszthatod, ez némiképp befolyásolja a karakter induló tulajdonságait. A nyitott világ mellett erősen építek a döntéshozásokra, melyek ezúttal valóban komolyan befolyásolják a játékmenetet, épp ezért a legtöbb döntés végleges, visszafordíthatatlan. Nincsenek jó illetve rossz döntések, külön figyelmet fordítok rá, hogy ha a játék egy döntés miatt elvesz valamit a játékostól, azt valamilyen más formában pótoljam. A játék egyáltalán nem fogja a játékos kezét, nincs egy egyértelmű fő történeti szál, amin a játékos végighalad mint egér a csövön, mindent neked kell felnyitni, felfedezni és megérteni. A harcban a taktika a legfontosabb elem, amiben minden kaszt maximálisan kiveszi a részét, sőt tapasztaltabb játékosoknak külön fejtörtést fog jelenteni a csapat generálásánál, hogy milyen kombóval tud majd hatékonyabban harcolni. Épp ezért lecseréltem az RPG Makerben megszokott támadási rendszert egy fokkal fejlettebbre, MMORPG-kből ismeretes threat rendszert használok, amelynek a lényege, hogy minden cselekvéssel valamennyi ún. aggrot generál az adott karakter, és az ellenfelek mindig azt támadják akinek a csapatban a legmagasabb ez az érték. A craft rendszer segítségével tudsz magadnak gyógyitalokat készíteni, különleges tárgyakat fabrikálni, illetve meglévőeket felruházni speciális képességekkel.
A bossok és minigamek opcionálisak, legyőzésükért, illetve megoldásukért egyedi jutalmakat kaphatsz.
A fölöslegessé vált tárgyakat nem csak árusnál, de aukciós házban is értékesítheted más játékosok számára. Lehetőség van ugyanakkor klánt alapítani vagy belépni egy meglévőbe, ezzel további lehetőségeket nyithatsz meg magad előtt a klánházak jóvoltából.
A játékban jelenleg két sziget érhető el, de ezeknek az elérhető területei is folyamatosan bővülni fognak. Amennyiben tesztelni kívánod a játékot, az alábbi linken töltheted le a klienst:
https://drive.google.com/file/d/0B8px-LTJ2GnjcWZucG1TQTZ1Q2c/view?usp=sharing
A szerver jelenleg egy kollegám lakásán van, ezért nem tudom garantálni a 24 órás fennálást, de amikor csak tudjuk futtatjuk, tapasztalataitokat, véleményeteket és esetleges kérdéseiteket a topicban szívesen megválaszolom. Magát a játékot egyedül fejlesztem, és a legtöbb zene is saját szerzemény, ami nem, azt majd idővel sajátra cserélem.
Ráadásként mellékelem a világ eddig rögzített történéseit
Galéria
https://imgur.com/a/dvFZa#0
Az alábbiakban a Feeling of the Life Online című RPG Maker-es játékot fogom bemutatni néhány mondatban.
Mint ahogy a neve is sugallja, ez egy kissé rendhagyó RPG Makeres project, ugyanis lehetőségetek nyílik egymással kommunikálni és interakcióba lépni a játék során. Belépést követően egy gondosan felépített történelmű világba csöppensz, ahol az általad kiválasztott kasztokkal vághatsz bele a hét sziget rejtélyeinek felfedezésébe.
A játék jelenleg nyolc játszható kasztot tartalmaz, melyeken belül a kívánt nemet is kiválaszthatod, ez némiképp befolyásolja a karakter induló tulajdonságait. A nyitott világ mellett erősen építek a döntéshozásokra, melyek ezúttal valóban komolyan befolyásolják a játékmenetet, épp ezért a legtöbb döntés végleges, visszafordíthatatlan. Nincsenek jó illetve rossz döntések, külön figyelmet fordítok rá, hogy ha a játék egy döntés miatt elvesz valamit a játékostól, azt valamilyen más formában pótoljam. A játék egyáltalán nem fogja a játékos kezét, nincs egy egyértelmű fő történeti szál, amin a játékos végighalad mint egér a csövön, mindent neked kell felnyitni, felfedezni és megérteni. A harcban a taktika a legfontosabb elem, amiben minden kaszt maximálisan kiveszi a részét, sőt tapasztaltabb játékosoknak külön fejtörtést fog jelenteni a csapat generálásánál, hogy milyen kombóval tud majd hatékonyabban harcolni. Épp ezért lecseréltem az RPG Makerben megszokott támadási rendszert egy fokkal fejlettebbre, MMORPG-kből ismeretes threat rendszert használok, amelynek a lényege, hogy minden cselekvéssel valamennyi ún. aggrot generál az adott karakter, és az ellenfelek mindig azt támadják akinek a csapatban a legmagasabb ez az érték. A craft rendszer segítségével tudsz magadnak gyógyitalokat készíteni, különleges tárgyakat fabrikálni, illetve meglévőeket felruházni speciális képességekkel.
A bossok és minigamek opcionálisak, legyőzésükért, illetve megoldásukért egyedi jutalmakat kaphatsz.
A fölöslegessé vált tárgyakat nem csak árusnál, de aukciós házban is értékesítheted más játékosok számára. Lehetőség van ugyanakkor klánt alapítani vagy belépni egy meglévőbe, ezzel további lehetőségeket nyithatsz meg magad előtt a klánházak jóvoltából.
A játékban jelenleg két sziget érhető el, de ezeknek az elérhető területei is folyamatosan bővülni fognak. Amennyiben tesztelni kívánod a játékot, az alábbi linken töltheted le a klienst:
https://drive.google.com/file/d/0B8px-LTJ2GnjcWZucG1TQTZ1Q2c/view?usp=sharing
A szerver jelenleg egy kollegám lakásán van, ezért nem tudom garantálni a 24 órás fennálást, de amikor csak tudjuk futtatjuk, tapasztalataitokat, véleményeteket és esetleges kérdéseiteket a topicban szívesen megválaszolom. Magát a játékot egyedül fejlesztem, és a legtöbb zene is saját szerzemény, ami nem, azt majd idővel sajátra cserélem.
Ráadásként mellékelem a világ eddig rögzített történéseit
- Történelem:
- 0 - Kores első feljegyzése
47 - Kores halála
83 - Lagúnia víz alá kerül
91 - 103 - Háború a területekért, Lagúnia népessége szétszóródik a szigeteken
105 - Létrejön Elandior
112 - Elandior kitoloncolja az őslakókat
113 - Elandior őslakói kikötnek egy lakatlan szigeten
125 - Megalakul az első királyság, központja Heiningdale későbbi nevén Rotheim (325)
162 - 171 - Heiningdale királya utód nélkül hal meg, alattvalói a hatalomért harcolnak
175 - Heiningdale új királya Dunning megyékre bontja a szigetet, az életben maradt alattvalók közt osztja szét a területet
182 - Heiningdale gazdasága fokozatosan romlik, Dunning Elandior segítségét kéri. Elandior katonákat kér terményért cserébe egy nemrég felfedezett sárkány elleni harchoz.
189 - 193 - Elandiori mészárlás, a heiningdalei sereggel együtt nyomulnak a sárkány barlangja felé, Heiningdale több ezer katonát veszít a harcban.
194 - Dunning Elandiort vádolja amiért vágóhídra küldte a katonáit, visszavonja megmaradt seregét.
195 - Elandior megszűnteti a kereskedelmet Heiningdale-el.
203 - 204 - Parasztlázadás heiningdaleben, Dunningot meggyilkolják.
204 - 211 - Harc a hatalomért a megyei főbírók közt.
212 - Cheska a nyugati megye főbírója lesz az új király Heiningdaleben, Bomani és Kalai úgy döntenek nem vesznek részt még egy hatalmi harcban, ezért elindulnak más szigetek felé.
214 - Bomani egy elsivatagosodott szigeten köt ki, sok munkával lakható falut építenek, melyet Archien-nek nevezznek el, majd azonnal felveszik a kapcsolatot a közeli Elandior-al
215 - Elandior kvarcbányászattal bízza meg Archient. Kalai kiköt egy lakatlan szigeten.
216 - Archien leszállítja az első adag kvarcot Elandior-nak. Elandior technológiája ugrás szerűen kezd fejlődni. Kalai megalapítja a Kyyjoni Birodalmat.
218 - Heiningdale tudomást szerez az üzleti kapcsolatról Archien és Elandior között, ezért megpróbálja felújítani Elandior-al a kapcsolatot élelmiszer ügyben, ám Elandior ezt elutasítja.
219 - Heiningdale üzleti kapcsolatba lép Archiennel, Archien Elandiori forráson keresztül élelmiszert szállít Heiningdalebe.
234 - Elandior rájön, hogy Heiningdale Archienen keresztül szállítja a termést, ezért beszűnteti a kereskedelmet Archiennel.
235 - Egy Cheska elleni meghiusúlt merényletből tudomást szereznek egy szervezkedő csoport, a Fekete Hold klán létezéséről.
236 - Kalai üzleti útra indul Archienbe, munkaerőt kínál az ércbányába, cserébe Bomani megengedi a kutatócsoportjának a barlang feltárását.
241 - Kalai kutatócsoportja a bánya mélyén egy rég eltemetett romra bukkan. Bomani és Kalai mostantól a rom feltárására koncentrálják erőiket.
242 - Kalai távollétében Eidin helytartóra bízza a kyyjoni birodalom vezetését.
243 - Kalai és Bomani rejtélyes körülmények között eltűnik az archieni kvarcbánya mélyén. A felderítő csapat tagjait kivégzik a két uralkodó meggyilkolásának alapos gyanúja miatt.
244 - Archien élére új vezető kerül, Sinur kancellár személyében. Eidin templomot építtet Kyyjonban a két uralkodó tiszteletére.
251 - Cheska megerősíti a hadsereget miután a Fekete Hold klán több nemessel végez.
253 - Cheska természetes halált hal. Fia Kruger egy néhány tagból álló elit csoportot képez a Fekete Hold klán felszámolására. A helyiek a Fény katonáinak nevezik őket, és ez az elnevezés később rajtuk is marad.
260 - A Fény katonái elfognak, megkínoznak majd megölnek egy Fekete Hold klán tagot, ebből rájönnek hogy a klán egy ősi hitvallást gyakorol, mely Kores tanain alapszik.
263 - Kruger lányát elrabolják, a helyiek beszámolója szerint egy szörnyeteg ragadta el. Kruger a Fény katonáit küldi a lány előkerítésére, ám sosem kerül elő.
265 - Archien nem tud mit kezdeni a rengeteg felhalmozott kvarccal, ezért újra felveszik a kapcsolatot Elandior-al, ám ezúttal nem hivatalos az eljárás. Archien és Elandior közt létrejön az első feketepiac, Elandior építészeti technológiákat kezd kiszivárogtatni a kvarcért cserébe. Archien fővárosa látványosan növekedni kezd.
268 - Kyyjon terményének egy része nyomtalanul eltűnik, Eidin Heiningdale-t gyanúsítja a termények elrablásával. A gyanú beigazolódni látszik, mikor az archieni feketepiacon Kyyjonból származó gabonát találnak. Kyyjon ezután minden Heiningdale-ből érkező hajót visszafordíttat.
275 - Kyyjon területén több gyermek is eltűnik Kruger lányához hasonló körülmények között. Kyyjon erdejét veszélyes területté nyilvánítják, és a falvakban éjszakai kijárási tilalmat rendelnek el.
277 - Eidin Fabio-t nevezi ki új uralkodónak, s lemond tisztségéről. Eidin ezek után már csak templomi tisztségviselő.
278 - Eidin meghal. A temetésen Fabio mellett Sinur, az archieni kancellár is részt vesz, ám Sinur későbbi beszámolója szerint a koporsó amit eltemettek üres volt. Sinur a hazaút során egy kalóztámadás során életét veszti.
279 - Archien új főkancellárja Jasuf lesz.
281 - Jasuf rájön, hogy a kalózok Heiningdale vizeiről hajóztak a nyílt tengerre, amelyek szinte minden Kyyjonból induló hajót megtámadnak.
283 - Fabio könyvtárat nyit, és szorgalmazza a fiatalok taníttatását. Olvasás és írás oktatás mellett a növénytan lesz a fő oktatási profil.
285 - A helyiek tiltakozása ellenére Fabio elrendeli, hogy a tehetséges diákok oktatási anyagába néhány passzus bekerüljön Kores tanaiból.
286 - Az egyik kyyjoni diák felrobbantja magát és néhány társát egy varázslattal. Az eset hatalmas botrányt kavar, Kores tanait azonnal betiltják az iskolákban.
293 - Kyyjon kereskedelme egyre inkább a gyógynövény és bájitalexportra épül.
295 - Kyyjon diákjainak oktatását Fabio átadja a papoknak, önmagát pedig mostantól főpapnak, nem uralkodónak hívja. A rendelet szerint mostantól csak pap lehet az uralkodó, amelyet ezután főpapnak neveznek. A főpap ugyanolyan teljhatalommal bír, mint a korábbi uralkodói cím.
300 - Egy erdei tanulmányi sétán ötven diák tűnik el nyomtalanul a csoportot vezető pappal együtt. A tanulmányi intézmény működését felfüggesztik.
305 - Fabionak meggyőződése, hogy Lagúnia nem veszett el nyomtalanul, Kores tanait követve próbál rábukkanni a sziget helyére.
308 - Fabio megszállottjává válik Kores tanainak, ezért úgy dönt, hogy átadja tisztségét a hozzá legközelebb álló papnak Larro-nak, s felfedező útra indul a tengeren át egy kisebb csoporttal, ám soha többé nem térnek haza.
...
- Ráadás lore:
- Kores vagyok, 23 éves. Nyolc éve járom a világot, szüleim kitagadtak mikor rájöttek, hogy olyasmi után kutatok, ami ellent mond mindennek amiben eddig hittek.
Az iskolában rendkívül izgalmasnak találtam a tanulás folyamatát, ahogy számomra értelmezhetetlen jelhalmazból összefüggő szöveg vált az évek során. Ám az olvasás megtanulása itt nem ért véget számomra, mivel tudtam, hogy más nyelvjárást is alkalmaznak a környező népek, ezért azokat is sorra megtanultam. Nagyon érdekelt hogyan váltak ilyenné a betűk, kik találták ki, hogy épp így nézzenek ki, ilyen legyen a hangzásuk, ezért beleástam magam a történelembe és a régészetbe is. Természetesen a hitvallás igen hamar falat emelt elém, a tanárok elcsöndesedtek, s értetlenkedve néztek rám, mikor arról kérdeztem őket, milyen volt az írásuk az embereknek azelőtt, hogy ezeket a jeleket kitalálták.
Minden szabadidőmet a kutatásnak áldoztam, kimentem a környező barlangokba annak ellenére, hogy a vének szerint veszélyes oda lemenni. Írásos emlékeket, ábrákat kutattam, fosszíliákat egy rég letűnt korból. Több emberi maradványt is találtam, a legérdekesebb felfedezés mégis egy bőrdarab volt, amelyet a barlangrendszer mélyebb részein találtam egy ember mellé temetve. A bőrdarabon alig látható, ám felismerhető alakzatok voltak. Az ábrák szigeteket jelöltek, ami azért furcsa, mert csak nemrég tért vissza a hajó, amely ezeket a szigeteket feltérképezte, s kapitánya felvázolta számunkra egy pergamenen. Az egyetlen hiányosság az a sziget volt csak, amelyen jelenleg élünk, ez nem szerepelt a bőrdarabon, mégis megdöbbentő pontosságú volt a rajzolat a többiről.
A test mellett köveket is találtam, néhányukon valami rajzolat, talán írás is volt, ekkor már éreztem, hogy nem hiába jöttem le ilyen mélyre. Ahogy mélyebbre haladtam egyre több holttestet találtam eltemetve, szinte mindegyik mellett megtalálható volt néhány kődarab, és néha egy bőrdarab is, melyen hasonló, ám nehezen kivehető írás volt látható, amelyet a köveken talált írásjelnek vélt szimbólumokból raktak össze. Végül rájöttem, hogy a bőrdarabra a kövekkel nyomták rá a tintát, ám tudtommal az egyetlen tinta amely ily sokáig ellenáll az idő vasfogának az a vér. Ekkor valami csodálatosat pillantottam meg a kamra túloldalán lévő falfelületen: szinte az egész felületet valami fehér anyaggal lefestették, a festmény pedig egy hegyet ábrázolt, mely jobban megnézve kísértetiesen hasonlít a szigeteink közt magasodó, megmászhatatlan és jéghideg Enathon-ra.
A bőrdarabokat összegyűjtve a barlang kijárata felé botladozva úgy éreztem nem hogy egy kérdésre kaptam választ, inkább további kérdéseim merültek fel: kik azok akik egy barlangban tengődve, a saját vérükkel írnak tele ki tudja honnan származó bőröket, megfestenek egy olyan hegyet amely közelébe se megy soha senki, s kihagyják a térképükről azt a szigetet, amelyen haláluk napjáig éltek?
Galéria
https://imgur.com/a/dvFZa#0
Mr.Death- Új Tag
- Hozzászólások : 5
Karma : 2
1 / 1 oldal
Engedélyek ebben a fórumban:
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
|
|