Omnissiah - végigjátszás/walkthrough 2/13 (INTRO + 1.FEJEZET)

Go down

Omnissiah - végigjátszás/walkthrough 2/13 (INTRO + 1.FEJEZET)

Témanyitás by Flemat on 2018-02-17, 02:20

VÉGIGJÁTSZÁS


A játék kezdetekor én a Kommentár módot bekapcsolva hagytam, ajánlom azoknak akik először csatlakoznak be a VVH. univerzumába, vagy azoknak akik szimplán csak régen játszottak az előző játékokkal!
Ismétlés a tudás anyja


Sokszor fog szerepelni boss-leírás, azonban többségük csak miniboss. Valódi boss-ok csak azok, ami a listában is szerepel a BOSS szó (minden helységnél felsorolom listaszerűen milyen ellenségek lehetnek ott). PÉLDA:
Szörny neve/ (tapasztalati pont fejenként) / Eshető tárgyak / Azok eladási ára darabonként / Leírás
A „Leírás” részbe benne lesz, hogy milyen státuszmódosítók kerülhetnek rád, valamint, hogy melyik támadási fajta a legeffektívebb.
FONTOS: Leila esetében a „D”; „DE”; „DEF” nagyon hasonlítanak az „A”; „AB”; „ABC”-re. Az „AOE” = Area Of effect – támadj olyannal ami mindenkit sebez.

INTRO

Amíg ezt a részt játszod, nincs menü, szóval ne lepődj meg, ha nem tudsz menüt nyitni/menteni!

Kezdőhely (havasi terep)
Semmi extra, menny a pálya széléhez, majd vizsgáld meg a kabátot a hóban

Falu
Beszélj a faluban mindenkivel (a rákkal is)! Ezután irány a falu északi kijáratához, a dock(kikötő)hoz majd a csónakban a megjelölt ponthoz.

Falu (halászat után)
Mennyünk vissza a stégről a faluba, és onnan a keleti kijáraton át északra a hegyhez.

Hegy
A koponyát vizsgáld meg, majd a bal oldali ösvényen haladjunk tovább! Fel. Kövesd az utat. Megvan a virág, irány vissza!

Falu
Irány balra. Örvend a nép, tovább balra, majd beszélj a sámánnal! Választási lehetőség!
Választásom:
Én azt választottam, hogy szeretem a pin@t!

INTRO VÉGE

Protektorátus
Van menü. Lv24, 1400 hp...nem is annyira vészes. Érjük el a piros ? jelet (ha van nektek olyan, mert valószínű, hogy csak akkor van, ha a kommentátor bekapcsolva van, ekkor kis kerettörténetet kapsz).Nézzetek körbe ha gondoljátok. Központi csarnoktól:
NY - Hangár: innen jössz
ÉNY - Raktár: shop – itt tudod eladni a dolgaidat, item droppokat.
DNY - Orvosi szoba: Dr.Bano, gyógyítás + másik shop balra.
D - Kijárat.
DK - Holo-harctér (aréna).
K - Bár
ÉK - Menza: MENTÉSI PONT + 2db automata (item shop)
É - Iroda: ide mész majd (balra találhatod Fruzsina munkaasztalát, a legfelső emeleten meglátogathatod Freya-t)
*(A későbbiekben lesz majd fontos): Amint úgy érzitek lesz fölösleges Gil-etek, legkésőbb a „Haramia öböl” megkezdése előtt szerezzetek be/legyen nálatok a következő használható itemek: 90*Gyógyital(100HP), 90*Főnix Toll, 90*ellenméreg, esetleg ételek, italok (pl: csoki, chips, kóla, ásványvíz, stb…). Gyógyinjekció és mentőtáska csak a SZÜKSÉGES mennyiség legyen nálad, azaz legyen, de ne túl sok  ne spájzolj be azokból! Az utolsó hasznos tipp: Ha Gil-re van szükséged, akkor se adj el semmilyen „Szörny Drop” itemet (pl: Gorilla Bunda, Tüske, stb…), hanem csak és kizárólag felszerelést és/vagy használható itemeket.*

1. FEJEZET - TÖKÉLETES VILÁG



Yura
Amint újra miénk a mozgásszabadság, a városban (Yura) találjuk magunkat, nézzetek körbe bátran, itt még az autó is elcsaphat, úgyis te állítod meg
A bázistól balra lesz MENTÉSI PONT. Lehetnek kommentátor pontok (piros ?), vannak gyors utazási pontok, taxiszolgálat (piros !), valamint boltok (piros négyzet).
Ha felfedezővágyadat kielégítetted, irány a város DÉLNYUGATI része, és ott a piros négyzetre rá. Egy kis nosztalgia, meg egy, azaz 1 pohár után, meg még egy kis párbeszéd után irány balra a metróba. Érdekességképp előtte ellenőrizd a státuszod.

Metro
MENTÉSI PONT. Az ATM-nél tudjátok a pénzeteket felvenni. Most, hogy van egy kevés friss ropogós zöld bankónk vegyük meg a jegyünket és go! Üljünk le az idős nagyi mellé.

Landmark City
Megérkeztünk. MENTÉSI PONT. Az egész lineáris, irány Csorbáék. Mielőtt elhagynánk az épületet hátul, nézzetek körbe, van egy LÁDA (acél karpáncél)
balra a raktárban ahol 2 gyerek labdázik. Mellette 1 ITAL (5*gyógyinjekció) a sarokban. Lesznek még ITALOK: E szoba alatt bal alsó részen, ahol a ruhák száradnak
(5*gyógyinjekció); A jobb oldali fürdőszobában alul (3*Főnix toll); Feljebb balra, a konyhában (5*ellenméreg injekció);
A jobb felső hálószobákban (5*mentőtáska+3*Főnix toll), csekkoljátok a gitárt; a könyvtár bal felső sarkában a PC mellett (5*gyógyinjekció),
itt található majd egy MENTÉSI PONT is. Mindezek után irány fel a folyosón.

Árvaház mögött
Szörnyek/ (exp/db) / Drop/ (eladási ár/db) / Leírás:

  • Gorilla / (500exp) / Gorilla bunda / (250g) / ABC(=Z), HP:650, DEF:35, SPD:55.


  • Méregtövis / (100exp) / Tüske / (250g) / mindre kb = , HP:300, DEF:0, SPD:55.
  • Zöld farkas / (325exp) / - / - /AB, nem lehetett scan-elni

Az erdőben igyekezzünk mindennel harcolni. A következő részénél lesz X*HP-töltő pont, amit kihasználva könnyedén lemészárolhatjuk az erdőt összes lakóját.
A méregtövisek ajándék encounter, a gorillák kevésbé, míg a zöld farkasok többnyire problémát okozhatnak az első pár harc folyamán, amíg rá nem érzel a rendszerre.
Ezt leszámítva semmi extra. Vágjunk át végig az erdőn, amíg a „dombos” részhez nem értek. Ott jelenet és mapváltás.

Erdő alatt(barlang)

  • Kriptid / (300exp) / Kriptidfullánk / (50g) /ránézel, borul
  • Preator / (1000exp) / KriptidKirályfullánk / (500g) / Képes „kiütve” státuszba rakni a karaktert
  • MINIBOSS: KriptidKirálynő / (2000) / - / - / Képes „kiütve” státuszba rakni a karaktert

Itemek mindenhol potion formában, ja meg 1 vérző Csorba, de szarni rá, első a loot ?
ITALOK: (3*Főnix toll, 10*Gyógyinjekció, 5 Ellenméreg injekció). Na most nézzük meg Csorbát.
Lehetőségünk lesz majd jobbra, illetve balra menni. Nézzünk szét előbb...

  • Jobbra: MENTÉSI PONT + láda (Xenotech őr ruha), valamint 2*(3*Kriptid). Majd aztán...
  • Balra: Úton arra, harcba keveredtek pár Preatorral, Csorba erre már előkaparja fegyverét.

Az út végén (le a lépcsőn) lesz egy elágazás 2 barlangba (jobb/bal).
FONTOS: Mapot váltva a mobok újraidéződnek, ergo lehet farmolni/szintezni! Max 1-2 szintiig ajánlom, tovább nem. A 6-os Kriptid csoporttal csak óvatosan, bár papírok, ha nincs AOE-d rájuk az elején, elég könnyen lesebeznek/megölnek téged. A Preatorokat Csorba X támádásával majdnem 1 shotolod.

  • Balra: 2 encounter [Az egyik harc „TÖMLÖC CSATA”(erőpróba) lesz] + LÁDA [jutalom a tömlöcharcért].

A tömlöc csatáról ad majd leírást a játék.
TÖMLÖC CSATA: 3* Kriptid + 2*Preator
Az első olyan harc, amiben már kell tárgyat használnod (gyógyítás). Mivel nem fogsz tudni az elején AOE-t használni, ezért a 3 kis Kriptideket a leggyengébb támadással gyorsan üsd le, miközben ügyelsz a HP-dra, majd a 2 Preatort is szép lassan.
Jutalom: Destra Kristály

  • Jobbra: Még több mob, haladjunk tovább, lesz 1 fix, elkerülhetetlen harc 2*Preatorral. Mielőtt rámennénk a megjelölt pontra, mennyünk kicsivel lejjebb a puskáért (ez 1000g ha eladod a protektorátusban, DE NE TEDD). MINIBOSS fight.

MINIBOSS: Több részből áll.

  • 3* Kriptid: „A” támadásokkal talán gyűjthetünk erőpontot a harc többi részére.
  • 2*Preátor: Csorbával igyekezzünk „X” támadást használni, az első megölése után használjunk (főleg Symonnal) gyógyító itemeket.
  • 3* Kriptid: „A” támadással üss le 2-t, és ha szükséges használj gyógyító itemeket mielőtt lecsapod az utolsót.
  • 5* Kriptid + 1*KriptidKirálynő: Mivel kezdésképp megint nincs AOE-d, először támadj egyet a Királynőbe, majd valamelyik karakterrel AOE-z ezzel a Kriptidek mind meg is halnak. Csorba lesz a fő DPS, az „X” támadását használd, míg Symonnal gyógyítod magatokat. Ha utóbbi nem szükséges, akkor vele is ütsz.


Sztrato csatahajó
Felébredünk, szobában kommentár, rögtön a szobából kimenve lesz MENTÉSI PONT, utána cutscene. Kimentünk az orvosi szobából. Rögtön forduljunk balra, a mellettünk lévő szobába: LÁDA(Áldott virág). Mielőtt elhagynánk a hajót az orvosi teremtől jobbra található ajtón, még megnézhetjük a parancsnoki hidat jobbra, fel a létrán. Cutscene, megismerjük Markuszt, majd visszakerülünk a Protekturátus bázisára.

Protektorátus
Mentsünk a menzán, majd nézzünk körbe. Az ÉNY-i részen eladhatunk pár dolgot, de nem szükséges (ha mégis a puskát NE ADD EL)! A DK-i oldalon működik most már a Holo-harctér, lehet mókázni. Az irodában a főlift most már több helyre visz. A kutatás és fejlesztési részlegbe most nincs időnk bemenni, de meglátogathatjuk a legfelső szinten Leilát, valamint benézhetünk a Barrakba is. Tegyük is meg és nézzünk körbe. Ha mindennel megvagyunk, irány vissza a „virág szint” és NY irányba.

Küldetés

  • Szürke özvegy / (1200exp) / Pókrágó / (175g) /
  • Pióca / (350exp) / Pikkely / (350g) /
  • Bandita / (1100exp) / Banditakés / (130g) / A
  • Martalóc / (800exp) / Gyógyszercsomag / (375g) / AB, AOE

Mielőtt elindítjuk az event-et, a LÁDA tartalmát (ébredő főnix) hozzuk el.
A harcok: 1 szürke özvegy; 2 pióca; 2 bandita; 2*(5 martalóc) [ebbe a 2 harcba egy osztag protektorátusi sorkatona is csatlakozik hozzád].

Küldetés (falu)
A csatlakozott sorkatonákból álló osztag el fogja hagyni a csapatodat, javaslom szabadítsuk meg őket a plusz tehertől (felszerelés), amit majd mi felhasználunk ?. Hát ez nem jött be, az eszközeik nem eltávolíthatóak Sad . Irány a főtér (bal felső sarok, sok emberrel). Cutscene. A kunyhóban plusz pont tőlem a YOLO rohamsólyomnak, akinek bűzlik a munka, de megmondja a tutit! ?
A kunyhóban van felső szint és MENTÉSI PONT.
A faluban újra nyitva a boltok, és van mindenhol ember. MELLÉKKÜLDETÉSEK:

  • Emlékeztek még a puskára amit felkaptunk és nem adtunk el? A falu bejáratától balra lévő házban a bácsit érdekelné (5000g*2). Ha beszélünk még egyszer a bácsival, megtudjuk, hogy lent a barlangokban is van még egy.
  • Kocsmában (főtér alatti nagy ház) beszéljünk a kalapos emberrel. A kristálybarlangból kell a régésznek 5 mintát vinnünk. (5000g)

Ha körbenéztél, menny balra fel a dombra és beszélj Bernadettel, aztán mehet a következő küldetés.

Küldetés(kristálybánya)

  • Veréb Lövész / (350exp) / - / - / AB
  • Dremóra / (2700exp) / - / - / ?

Az 1. kristály balra lesz, utána lefele haladva az elágazásnál megint balra(-le) lesz a 2. Vissza az elágazáshoz, majd jobbra tovább. Le, és ennél a hármas elágazásnál a 3. kristály. Innen irány fel, amíg elérünk egy nagy tóhoz, onnét fel és enyhén jobbra lesz a 4. Vissza a nagy tóhoz, és onnét folytassuk utunk jobbra. Az elágazásnál fel-jobbra lesz a puska, l-jobbra pedig az 5. kristály. Ha folytatjuk végig balra-le utunk, eljutunk a banditákhoz. Mielőtt közel mennénk hozzájuk, ellenőrizzük, hogy készen vagyunk-e időre (5 perc) harcolni.
Az első harc (2* Veréb Lövész) után bedob a menübe a második harc előtt MENTÉSI PONT. Tárgyakat használjunk, ha szükséges. Második harc (1* Dremóra). Itt amire lényegében oda kell figyelni, hogy Edward ne haljon meg. Cutscene. Irány ki a bányából!

Küldetés (falu)
A fogadóban mentsünk, Bernadettel most már megtalálhatjuk az irodában (ÉNY). A mellékküldetéseket adjuk le.
Ha elakadtál volna:
Térjünk nyugovóra a fogadó emeletén lévő ágyban.

Szokás szerint ments, majd nézz körbe a faluban(főtér). EVENT!
Miden el lesz mondva a játékon belül, de azért annyit leírnék, hogy az utolsó a fogadónál (inn) lesz. Távozz a falu észak-keleti kijáratánál.

Küldetés (főtábor)
MENTÉSI PONT. Összesen 16 ellenséget kell likvidálni. Ha lebuksz, annyi „Veréb Lövész”-el kell majd egyszerre harcolnod, ahány megmaradt (véleményem szerint 4-5 az a max amivel még elbírsz.)
Ennél ajánlom mindenkinek, hogy tekerje ki mind a 16 nyakát. Két okból:

  • Nem kell harcolni (itemet használni) és gyorsabb is
  • Minden így megölt zsoldosért 500 exp-t kapsz, ami normálisan harccal megszerezve csak 350 lenne.

Na ha ezen is túl vagyunk, újra a faluban.

Küldetés (falu)
Rögtön fő menüben: mentés + gyógyítás. Lényegében ölj meg mindenkit. Lesz rögtön lehetőség „TÖMLÖC CSATA”, ami 8 katonát jelent (legtöbb embernek kihívást fog jelenteni). Jutalma: Destra Kristály. Jussunk el a főtérre.
ITAL: a kristálybarlang bejáratától lefele (3*Főnix toll)
LÁDA: A kijáratnál( Acél karpajzs); a kocsma bejáratával szemben (Holdvirág)

Protektorátus
Ugorjunk taxiba és irány a metró (kivéve ha előbb vásárolnod kéne).

Sinister
Megismerkedünk Errannal. MENTÉSI PONT. Nézzünk körbe, majd távozzunk a város nyugati kijáratánál. A világtérképen haladjunk le.

Pagoda

  • Katona / (750exp) / - / - / AB, Képes „vakítás” státuszba rakni a karaktert

Megismerjük Kreont. MENTÉSI PONT. Megismerjük a játék képesség fájának mechanikáját.
Ez 4 kategóriába sorolható: KLIMHAZARD, ENERGIA, VILLÁM, LÉLEKCSAPÁS.
Ebből a 4-ből én személy szerint sorrendbe a VILLÁM ágat tartom a legfontosabbnak, az AOE és a BUFFOK miatt. Utána a KLIMHAZARD és a LÉLEKCSAPÁS, a passzívjaik, az 1 célpontos sebzés és a self sustain (önfenntartás – értem ezalatt a HP-t, HP regenerációt, támadási sebesség, amiből szintúgy HP, stb…).
A KLIMHAZARD-ot részesítettem előnyben a 2 közül. Aztán itt van a mi kis ENERGIÁNK…na most így végignézve a képességeket, ezt úgy kb 2 képességet leszámítva (a mech-ekbe bevitt nagy sebzést, és a paralizálást) úgy haszontalannak tartottam, mert az 1 célpontos sebzést, a LIMHAZARD ágon ugyanúgy elérhetem, és még életet is töltök vissza. Ez még spekuláció, a részletes, személyes skill tree-ről majd egy külön pontba rátérek.
Csapjuk le a katonákat, és állítsuk le a (portálnak tűnő) asztál csapdákat.

Labor
LÁDA: (X-gyógyital); (Védőszemüveg)
Irány balra (lesz a egy szakasz, amivel a falon keresztül mehetünk a következő helységbe). A szobában lesz egy terminál, amihez egy piros kulcskártya kell. Vizsgáljuk meg a Xaadu-tükröt.
A következő szobában megint konzol, sárga kulcskártya kell hozzá. Az asztalon találunk egy piros kulcskártyát. A továbbiakba triviális, haladjunk tovább. Megtaláljuk Ceciliát. Mennyünk fel, de a terem sarkában lévő „lyukat” hagyjuk még. Sléhen balra (LÁDA). Na most a „lyuk”.

Protektorátus
A szobátokban (Barrak) lesz egy új, zöld kristály a tv előtt. Itt érhető el a skill-tree. Ha mindennel megvagyunk, irány a helipad és beszéljünk Vagner ezredessel.

Waldorkopf ház

  • Medúza / (800exp) / - / - / AOE, A; HP:600, DEF:75, SPD:100
  • Hullarabló / (1000exp) / - / - /
  • MINIBOSS: Elizabeth Waldorkopf / (?exp) / ? / ? / Képes „őrült” státuszba rakni a karaktert; Lélekcsapással sebezhető?
  • Tűzlidérc / (350exp) / - / - / A
  • Lidérc / (500exp) / - / - / AB
  • BOSS: A könnyek anyja / (10000exp) / +1 talent pont / - / ABC, „Jégszív” képességével könnyen képes megölni.

Leila csatlakozik.
Személyes megjegyzésem/véleményem a karakterrel kapcsolatban:

(A kedvenc karakterem a VVH3-ból két okból kifolyólag.:

  • Dögös volt a karaktermodellje.
  • Undorítóan shit OP volt!

Meglátjuk most is az lesz-e …)
Még csak az oktatás megy, semmi harc, és már LÁÁÁTOM, hogy itt is OP lesz  (dupla fegyver, A,B,C támadás mellett még lesz neki MÁSIK három: D,E,F…az F ráadásul AOE. A szellemekről ne is beszéljünk!!!). A VVH3-hoz képest valóban NERFELVE lett (most képzeljétek milyen lehetett NERF nélkül ). Ami egyedüli hátránya van így első ránézésre, hogy „csak” alapszintű, földtípusú szellemkontroll használatára képes. Az első harcban megtanultam: HIVATALOSAN IS OP!
Már leszögezem, ha Leila a csapatban van/lesz a játékban bármely részénél, ő lesz a CARRY, akire mindent alapozni fogsz, mert…csak és kész pofa be, majd rájössz zongora, kenyér, deal with it!!!

Rögtön egy tutorial jellegű harcban tesztelhetjük Leila harcstílusát. A beszédek után, foglaljunk helyet az asztalnál.
Nyomozós event (25 perc)
Kérdezzünk meg mindenkit mindenkiről. Irány a konyha (balra fel), majd a kamra. Vizsgáljuk meg a zárt ládát, a cipőt, a Ivan úr hulláját a kádban, majd a „kiálló” hordót. Mennyünk végig fel, majd a jobb oldali ablakot vizsgáljuk meg. Kutassuk át az összes szobát (Móricz kései, Waldorkopf asszony fotóalbumát, stb…). Ezután irány a könyvtár. Nézzük meg a könyvet az asztalon. Az egyik könyvespolcot (fekete szegély alul) vizsgáljuk meg. A kertben az egyik széken lesz egy levél + a koporsó. Egy szobával lejjebb vizsgáljuk meg a gramofont(segítek bakelit lemez). Vissza a könyvtárba, és onnan a másik szobába. Az asztalon lesz a könyvelés. Ezek után vizsgáljuk meg a könyvtár jobb-felső oszlopát és kutassunk!
Mindezek után mennyünk vissza (sziklával, ahol leestél interaktolni kell), a többiekhez! Kupaktanács után beszéljünk a szobalánnyal, utána az eddig nem túl beszédes Magda asszonnyal. Ezek után rád bízom a következtetés és a gyilkos megállapítását. Jól gondold át…   What a Face !!!
Megoldás:
Leírhatnám a megoldást, de nem fogom, mert semmiféle plusz jutalmat sem kapsz, ha meg is fejted. De ha nagyon érdekel a megoldás, akkor szívesen válaszolok neked levélben.
Elizabeth Waldorkopf(BOSS): A harcba fókuszálj a túlélésre, védekezésre.
Sprint a koporsóhoz(könyvtáron át). Lehet harcolni egy kis exp-ért, de szerintem nem érdemes. Irány vissza a földalatti templomba.
A könnyek anyja(BOSS): Symonnal gyorsan védett státuszba rakod mindkettőtöket, majd ABC támadásokkal gyorsan leütöd. Leila lélekcsapása most (és szinte mindig kivétel nélkül) a sebesség legyen. Ennek 2 egyszerű oka van:

  • a gyorsaságnak van általában a legkevesebb stat értéke, így ez és az tény,hogy fix 150 pontos növelését ad valamelyik attribútumra a lélekcsapás, majdnem effektíve megduplázza a sebességed, míg más attribútum esetében mondjuk 20-30%-os növelést jelent.
  • A sebességnövelés és ezáltal a cselekvések számának sűrítésével a csapattagokon lévő REGEN képességek is gyakrabban proccolnak(érvényesülnek/sülnek ki); nagyobb gyógyítás; jobb túlélési esély!

Csak ABC támadásokat használjunk, ha esetleg alkalomadtán extra SF pontok összegyűltek volna, akkor idézés/Klimhazard/lélekcsapás. That's all!

„Torony”

  • Felderítő / (350exp) / Gyógyinjekció / (300g) / AOE és A
  • Katona / (750exp) / - / - / AB, Képes „vakítás” státuszba rakni a karaktert
  • Vulkán Harci Páncél / (5000exp) / - / - / A lángszóró elég szépet sebez (400-500)

MENTÉSI PONT + LÁDA (Mentőtáska). Be a keleti kapun. HARC: 3*(3Felderítő), LÁDA (Busmarch – fegyver Leilának), majd a létrán fel. HARC: 2*(3felderítő), MENTÉSI PONT, kövi map. HARC: 2*Felderítő + 1 Katona, LÁDA (Kevlar karpáncél), mennyünk tovább ott, ahol a katonák voltak (automata törmeléknél).
HARC: 5*Felderítő
Vulkán Harci Páncél: Ennél az ellenfélnél az „ABC” támadás a legeffektívebb, de az is tart a 0-hoz. MECH, szóval talent-tree „energia” ágában a „X” képességgel könnyen borul, de mint említettem én erre az ágra nem szánok semmit. Én csak védekeztem/gyógyítottam magam, és lélekcsapás/Klimhazard segítségével 2 shotoltam.
Karakterváltás, Kummerrel vagyunk. LÁDA (Mentőtáska). HARC: 2*Katona + 2*Felderítő, LÁDA (Ébredő főnix) + MENTÉSI PONT. Mókás minigame következik

Protektorátus
A kihallgatás után, térjünk vissza a szobánkba. Edwardal vagyunk. Beszéljünk Freyával - Főparancsnokság(akár másodjára is). Beszélgethetünk másokkal a Virág szinten (Dr.Bano; Fruzsina titkár; A bárban Krisztián őrmester és Wagner ezredes; SeeD kadétok a menzán). Beszéljünk Leilával – Barrak, jobb szélső szoba. Irány a lift.
Mindezek után gyerünk vizsgáztatni: helikopter.

Szörny Sziget
MENTÉSI PONT + LÁDA (Mentőtáska). TUTORIAL Freyához. Úgytűnik Freya esetében tényleg komolyra vették a „szemkontaktust”…na mindegy.
A játékkészítőnek írt véleményem ezzel az event-tel kapcsolatban:
Szeretsz trollkodni!

Protektorátus
Irány a Főparancsnokság, majd a Metro

Drezda
Mennyetek a Centrumba. MENTÉSI PONT.



A hozzászólást Flemat összesen 3 alkalommal szerkesztette, legutóbb 2018-02-17, 12:47-kor. (Reason for editing : Flemat)

_________________
Remélem tudtam segíteni. Ha kérdésed van írj nyugodtan. 

@Flemat írta:Néma gyereknek anyja se látja a fáktól a kerek erdő szélét.


I play for hours and hours through the sweet and the sour and my rank always stays the same,
I get stuck with the bad team, they all try to blame me, but all of them refuse to change.
lol!
Üdvözlettel: Flemat
  
avatar
Flemat
Tag
Tag

Hozzászólások : 14
Karma : 0

Vissza az elejére Go down

Vissza az elejére


 
Permissions in this forum:
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.